Elektryczne Samochody Maxus już w Polsce!

Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie, ale auta dostawcze dostępne obecnie na rynku są drogie i mają ograniczony zasięg – mówi Yaroslav Gural, menedżer do spraw rozwoju MAXUS w Polsce. I dodaje: – A MAXUS wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów.

Elektryczne Samochody Maxus już w Polsce, elemoto.pl

Yaroslav Gural pracuje dla RSA, a jednocześnie zajmuje się rozwojem strategii ogólnoeuropejskiej dla koncernu BYD, chińskiego przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej, które jest numerem 1 w Chinach, a do 2018 roku było numerem jeden wśród producentów aut elektrycznych na świecie. W Polsce Yaroslav Gural odpowiedzialny będzie za rozwój marki MAXUS.

Na polskim rynku sprzedawane będą trzy modele MAXUSA. Auto dostawcze e-Deliver 3, które z dopłatą w ramach programu „Mój elektryk” dostępne będzie w cenie korzystniejszej niż tradycyjny diesel. e-Deliver 3 może się pochwalić zasięgiem do 350 km na jednym ładowaniu. Objętość „paki”, w zależności od wersji, to nawet 6,3 m³, a ładowność wynosi ponad 1000 kg. To auto sprawdzi się w każdej firmie dostawczej, ale też w firmach rodzinnych a nawet niewielkich usługowych działalnościach gospodarczych.

Kolejnym modelem w ofercie jest e-Deliver 9. Zasięg auta wynosi do 300 km na jednym ładowaniu. Jak wskazuje nazwa MAXUS, e-Deliver 9 zapewnia maksimum ładowania i maksimum zasięgu w każdym z modeli. Duże międzynarodowe koncerny dostawcze już zdecydowały, że diesle będą wymieniane na auta elektryczne. Dla nich MAXUS przygotował specjalne rozwiązania, dzięki którym e-Deliver 9 można dostosować do każdego biznesu, bo dostępny jest w 20 różnych wariantach.

MAXUS oferuje również auta osobowe: SUV Euniq 6, który zapewnia maksimum komfortu, przestrzeni i ładowności bagażnika. Jednym słowem max auta elektrycznego, jakie można dostać w tej cenie.

Auta MAXUS mają nie tylko duży zasięg, ale i bogate wyposażenie. Imponująca jest gwarancja – wynosi ona 5 lat na auto i 8 lat na baterię z limitem przebiegu 160.000 km. – Rynek aut elektrycznych i jego rozwój w Europie śledzę już od siedmiu lat. Przewiduję, że dzięki rządowemu programowi „Mój elektryk” nastąpi szybki rozwój i kolejne marki będą zainteresowane sprzedażą aut elektrycznych w Polsce. Pomoże w tym również przygotowywany rozwój szybkiej sieci ładowania aut – mówi Yaroslav Gural.

W najbliższych dniach MAXUS ogłosi cennik i zacznie przyjmować zamówienia. Co ważne, rozpocznie też natychmiastowe dostawy – ma tysiące aut na magazynie w Europie, gotowych do transportu do Polski.

(s)
Fot. MAXUS

  • 700 punktów ładowania w Polsce wspólnie z Elocity
    DKV Mobility pozszerzył swoją sieć o ponad 700 publicznych punktów ładowania w Polsce. Punktami zarządza firma technologiczna Elocity. Nowe stacje ładowania będą dostępne dla użytkowników aplikacji DKV Mobility i karty DKV Fleet Card +Charge. Podstawą rozwoju elektromobilności jest możliwość swobodnego poruszania się na terenie całej Europy. Niezbędny w tym celu jest nie tylko rozwój sieci, […]
  • TOYOTA: PROACE CITY Electric do kupienia w polskich salonach
    Kompaktowy, dostawczy van z bezemisyjnym napędem elektrycznym – Toyota PROACE CITY Electric, dołączył do oferty Toyoty w Polsce. Samochód otrzymał ten sam co większy model silnik o mocy 136 KM i momencie obrotowym 260 Nm oraz baterię trakcyjną o pojemności 50 kWh, która zapewnia średni zasięg 260 km wg WLTP. Samochód jest objęty gwarancją E-PRO […]
  • MERCEDES-BENZ: eActros LongHaul – premiera elektrycznej ciężarówki dalekobieżnej już we wrześniu!
    eActros LongHaul, akumulatorowo-elektryczny samochód ciężarowy, przeznaczony do transportu dalekobieżnego, będzie miał premierę na tegorocznych, wrześniowych targach, IAA Transportation w Hanowerze. Producent zapowiedział tę 40-tonową ciężarówkę w roku 2020 i dokładnie po dwóch latach zaprezentuje jej prototyp koncepcyjny; pokazany na targach IAA ciągnik siodłowy eActros LongHaul będzie zwiastunem koncepcji wzorniczej pojazdu seryjnego oraz zostanie włączony w […]
  • SCANIA: Elektryczne ciężarówki dla kopalni w północnej Szwecji
    Elektryczna wywrotka Scania będzie pracowała w kopalni LKAB w Malmberget wraz z elektrycznym dźwigiem, przystosowanym do operacji górniczych. Jest to okazja do sprawdzenia w praktyce w pełni elektrycznych samochodów ciężarowych w wymagającym środowisku kopalni. Scania i LKAB łączą siły, aby wdrożyć pojazdy elektryczne w kopalniach, co jest istotnym krokiem w kierunku rozwoju zrównoważonego transportu w […]

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *